It´s monday.

Tjolahopp.
Åh är grinig på skolan. Måste plugga ihjäl mig nu. Men men. Jag har väl lite att skylla mig själv också.

Idag har jag varit i skolan. Inget speciellt med den, hade hästraser i 3½ timme. Sedan bar det av till stallet och där red jag Josefins pålle Sandokan på lektion:) Det gick jättebra, så det var ju nice:) Han är så himla fin. Dagens höjdpunkt är när jag kommer till stallet! Det får mig att tänka på annat än jobbiga saker och jag mår bra. Jag mår inte piss annars heller men jag är ganska grinig och trött på vardagen och skolan nu för tiden. Vad underbart det ska bli med jullov! LOVE.

Nej  hörrni, i morgon ska jag till tandläkaren, så jag missar lite mer än halva dagen. Jag får helt enkelt komma en halvtimme försent till tappskoprovet. Bussarna går dummare än någonsin nu när de har ändrat busstiderna! Vardagsproblem haha.

Bye.


Sandokan, den vita, i somras:) Jag ser fram emot att lära känna den
här hästen mer, jag ska ju hjälpa Josefin och sköta honom nu. Det blir
nog bra:D

Natti.

Kommentarer
Postat av: Elin A

Åh saknar verkligen ridningen nu när jag ser bilden! :o Pusss o kramar

2009-12-15 @ 21:59:35
URL: http://HonKalladesDet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0