Mitt nya liv igen?

Åh vad skönt det var att gå upp tidigt fast jag är ledig idag! Jag var uppe 8 och tvättade (haha tvätta är väl inte så härligt men jag hatar att vakna runt 12 och inse att man har sovit bort halva dagen). Nu sitter jag här och ska städa och plugga (om jag hinner). Senare idag åker jag ner till Överby en sväng för att träffa min fantastiska, underbara vän Felicia som det var alldeles för längesen jag träffade:)

För övrigt så har jag startat mitt nya liv, för hundratolfte gången säkert. Jag får väl se hur långt jag kan hålla det den här gången;) Men förhoppningsvis tillräckligt länge... Mitt nya liv består av: endast en gång i veckan då jag får käka något onyttigt så som godis och allt sånt skit (men helst aldrig, men då lär jag gå under under mina pms-dagar). Resten av dagarna ska jag leva på kaninmat, soppa, grovt knäckebröd och GI-mat. Jag rör mig ändå ganska mycket i veckan men det räcker inte så det får bli, utöver slittimmarna i stallet och all ridning, träning och motionering, motionering, motionering! Så nu får ni hålla tummarna för mig;) Den här gången ska jag lyckas hålla detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0