Stall...

Puh vad jag är trött!
Jag har varit i stallet och slitit hela helgen;) Idag var det nog den stressigaste söndagen jag har varit med om! Men så är det ibland.

Ikväll skulle jag åkt iväg men det går ju nästan inga bussar på söndagar här i småstäderna!? Jag blir galen!! Jäkla söndagar altså..
Men jag kan i alla fall glädjas åt att jag har jullov... :):):) Det blir nog en hel del stall på jullovet, ska sätta igång Benidorm och rida Josefins ögonsten. På tisdag blir det Ice age-marathon hos Emma. Wiie, blir en myskväll med underbara vänner. I morgon ska jag rida lektion samt skritta igång Benni. På kvällen hittas det nog på något skoj, får man hoppas på:) Mitt sista jullov ever nu!:)


Jag var bara tvungen att sno! (förlåt), bild lånad från
Bergahasten.se. Vi tog lite kort på några försäljningshästar
igår, här är jag på 3-åriga Gallardo. Verkar vara en himla
trevlig och lättsam häst. Jag har dock redigerat ljuset på
bilden lite. Och vädret är ju underbart ute nu, även om det
är upp mot 14 minus! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Underbar bild!!

2009-12-23 @ 18:09:21
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Paulina

Gud vilken härlig bild på dig sabrine! Hoppas din jul varit georgeus! kram!

2009-12-24 @ 21:45:40
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Paulina:



Tack så mycket! Jag gillar den bilden. Min jul var perfekt!:) Bara massa hemmamys med den lilla familj som vi är och god mat, lite klappar. Jag hoppas att din jul var lika bra som min var! Kramar!

2009-12-25 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0