Dessa mysdagar...

Idag har jag varit i stallet som vanligt. Red Alegria en sväng och så Bennibusen såklart:) Sedan assisterade jag när veterinären kom och drog ut lite vargtänder och vaccinerade massa hästar. I morgon blir det en tur i snön på Benni som vanligt och så ska jag nog jobba Levitona lite också:) Mys<3 SötAnna följer med och fotograferar och så är ju Kajsa där också. Trevliga gänget!:)

Snart drar jag en kort shoppingrunda på Överby med mami. Får väl se om jag hittar nåt. Kika kan man alltid göra.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

mys, de kommer bli världens bästa bilder:D pöss ses i morgon:D

2009-12-29 @ 18:29:31
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0