Danföredopparedan

Det har kommit så mycket snö nu så jag kan inte tro att det är sant! Det har knappt snöat på flera år och så blir det en vit jul. Hallå vad är fel? Haha. Mysigt!

Idag har jag jobbat i stallet på Nuntorp. Skönt att tjäna lite pengar:) Jag och Sara tog traktorn till lösdrifterna idag och jag överlevde t.o.m när jag körde den. Puh. Var livrädd innan, haha jag hade liksom glömt bort hur man körde!? Det tog en kvart för oss att komma på vart man lade i backen. Smart va? Haha men allt gick fint. Dagen har rullat på och jag har frusit om fötterna! Brrh.

I morgon ska jag nog upp till stallet och skritta Benni på en tur. Funderar på om man kanske skulle skritta ut en sväng. Eller om det blir skrittarbete i paddocken. Vet inte än. Och så är det ju julafton. Jag firar jul här hemma med min lilla familj:) Mys. Det har handlats och fixats idag.

Vi hörs!

Och GOD JUL! ...på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0