Behaglig lördagseftermiddag

Sitter och taggar för en myskväll med fyra balla stallbrudar:) Det blir tacos, efterätt, något gott att dricka, film och bara umgås. Så om en stund ska jag börja hacka sallad och vara duktig och fixa maten!

Jag gick faktiskt upp vid 8 i morse. Det är duktigt för att vara mig på en ledig helg;) På dagen kom Antonia och hennes kära mor på besök. Verkligen trevliga människor att umgås med och det blir alltid så intressanta samtalsämnen! Mycket trevligt, de hade med sig världens kladdigaste kladdkaka, mumma! Idag är nämligen min onyttighetsdag (som jag bara får ha en gång i veckan).

Igår var det ett sött litet luciatåg i ridhuset på skolan. Hästen Emil är faktiskt bedårande söt men han syns kanske inte så bra på bilden... Dessa mobilbilder!;)


Kommentarer
Postat av: S

Vad mysigt det såg ut med lucia i stallet :)



toppen var från H&M förresten ;)

2009-12-12 @ 17:56:12
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0