Årets sista dag

Det är ju helt sjukt att det redan snart är slut på 09! Känns som att det nyss var 2000! Hur som helst så var jag ute och shoppade mig sketasnygga kläder till ikväll, sista minuten igår! Ikväll ska jag hem till Linnea och fira med några, det blir nog trevligt:) Jävla synd att Sandra blev sjuk<3 :( Krya!!

Det har hänt mycket under året som gått:) Tack alla mina nära och kära, vänner och familj, för detta året! Ni har varit toppen, som alltid! Älskar er mest! Det här året har ändå varit det bästa på länge. En uppryckning i mitt liv och det känns underbart. Även om det har varit lite tråkigheter så var det här året great! Jag har kunnat lägga det mesta av det jobbiga förflutna som förstörde mycket för mig varje dag bakom mig, jag har fyllt 18, jag har ryckt upp mig rejält, jag har haft underbara stunder med underbara människor... Tack alla! Men jag vill också tacka mig själv och ge mig själv en liten stjärna, för det är jag värd.

I morse åkte jag till stallet och red Benni. Det var underbart! Det var bara Benni och jag... och dimman och snön. Han gick jättefint och allt kändes så harmoniskt. Ibland är det skönt att rida ensam utan sällskap, då kan man koncentrera sig och fokusera på en själv och hästen helt och hållet. Känna kommunikationen och kontakten med hästen på ett annat sätt. När det bara är en själv och hästen som existerar och inget annat. Men självklart är det kul med ridsällskap annars!:) Har ju varit supermysiga ridstunder tillsammans med tjejerna i stallet!

Från hästryggen... (vet inte varför det inte gick att rotera bildjäkeln. Roterade den men så fort den kom upp här så var den inte roterad? Aja, ni får väl vrida på huvudet;)


GOTT NYTT ÅR ALLIHOP!!:D


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, goa ridstunder med oss asså:D men håller med dig, de är skönt att rida själv:D



GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MIN BÄSTA KOMPIS!!!

2009-12-31 @ 16:21:00
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är värd 1000000 stjärnor !!

Bäst äru. Fan att jag inte kunde vara med igår menmen... nästa år då jävlar xD



Älskar dej <3

2010-01-01 @ 12:09:23
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0