Äntligen fredag!

Jag slänger in ett snabbt inlägg innan jag sticker och rider:)
Kom hem från skolan för en liten stund sedan då det var eget arbete sista lektionen. Jag och jessica passade på att göra lastningsprovet i häst och blev klara tidigt så att vi kom med den tidiga bussen. Perfekt!

Som sagt så ska jag iväg till stallet snart. Mysigt<3 Ikväll blir det städning för fulla muggar och Idol! Heja Calle;) Mitt rum ser ut som fan och lägenheten är rörig så jag måste verkligen städa innan i morgon. På förmiddagen kommer Antonia och hennes mor på besök och i morgon kväll blir det middag, massa gott och lite sådant med stallbrudarna hemma hos mig:) Mys mys. Jag känner världens underbaraste personer!

Nej nu går bussen om en stund. Jag ska hinna byta om och pallra mig till hållplatsen. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0