Varningen!

...Haha idag när vi skulle åka och lämna in en film efter stallet på Hemmakväll i stan så parkerade vi givetvis bilen. Då kommer det två uteliggare och kikar in i bilen. Den ena bara "Om jag vore du så skulle inte jag parkera där, man får inte stå där". Mamma bara "Jag vet men..."  Gubbarna bara "vakten var här för 2 minuter sen, tänk om ni får böter".. och så pratade de i mun på varandra och varnade oss. Mamma bara "Men jag ska bara in på Hemmakväll och lämna en film" och bara skrattade. De bara "Aha okej" sedan gick de iväg, mamma sprang in på Hemmakväll. Den ena gubben tittade bak på våran bil och såg mig och syrran och bara "Aja okej" för sig själv. Haha så söta! Haha, de varnade oss verkligen x) Vilken omtanke altså! Haha. Stackarna, den ena hade inga skor:/ Tragiskt liv det måste vara.

Jag kom på en till grej! Varför säger alla att det är höst? Typ "shit nu är det höst, vad tråkigt..." För det första; Det är bara Augusti och det är fortfarande sommar!:) För det andra; Man kan sätta guldkant på hösten också;) Eller hur? Bara för att hösten närmar sig så behöver man inte deppa ihop! Det blir vad man gör det till. Hitta på saker ändå! Helgerna är väl till för att förgylla veckan lite?:)

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Det gläder mig att höra att du blir glad av att titta på bilderna, jag blir tårögd fortfarande, haha...



har nu lagt ut två nya inlägg med nya bilder från bröllopet! Nu ska det bara väljas för En stor framkallnbing, vilken tycker du??



kram

2009-08-13 @ 12:06:52
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0