Härligt

Åh vad underbart det är när man somnar till vågornas brus som rullar in mot sandstranden...
...Eller också till HIMlåtar på min iPod. Går lika bra det:) Har gjort båda idag. Jag har legat ute på Gardis hela dagen. När vi kom dit så träffade vi Ina, Thomas, Erik och nån kompis till honom. Så vi la oss vid dom och solade. Vänern var skitkall idag! Brrrrrh vilka iskalla strömmar. Men jag var envis och badade i alla fall. Har j utrots alls bara badat en gång innan i sommar! Så kände mig tvungen. Men sista gången jag var i vattnet så fick jag änna kramp, då tänkte jag att det var dags att kliva upp. Haha. Och jag har blivit brunare! Wey:) Jag avundas min vän Anna som är i Turkiet just nu... Hoppas du har det underbart gumman! <3

Jag avundas också min andra vän Anna Z som skulle vara på Madonnakonserten i Göteborg idag. Hur underbart skulle inte det vara att själv få vara där och se en av världens ballaste kvinnor på scenen? :)

Efter strandbesöket åkte vi hem och käkade kantarell och champinjonpaj som vi lagade igår. Så sjukt gott! På tal om igår... Så var Anna och hennes mamma Lise här. Vi satt på balkongen hela kvällen och drack vin och åt den goda pajen, drack öl och hade det hur kul som helst (bilder från igår är inte inlagda än). Haha jag och Anna partade med våra små mammor;) Haha det roliga är att alla har så sjukt galen humor!:D Haha. Och jäklar vad någon rökte vattenpipa;)

Ikväll ska jag och syrran kolla film. I morgon blir det förhoppningsvis kusten med familjen. Varit mest familjegrejer den här veckan:) I morgon är det min sista lediga dag på sommarlovet kan man säga. Nästa vecka har jag praktik. Sen är jag ju bara ledig på helgen och sedan börjar skolan...


Vad är bättre och roligare än Klick att läsa samtidigt som man solar?:)

Kommentarer
Postat av: tina

inte ? :) det är tur de iaf! :D<3

2009-08-09 @ 01:05:50
URL: http://missfakehair.blogg.se/
Postat av: Anna von vattenpipa

vem var denna vattenpiperökaren?! :O Shit. Och knäpp humor? Nu fattar jag ingenting.

2009-08-15 @ 21:01:51
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till "Anna von vattenpipa"=> Haha ja, vem kan det har varit? Någon du känner kanske?;)

2009-08-15 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0