Uppdatering Liseberg och sådant...


Hejsan alla bloggläsare!
Har inte hunnit blogga igår och idag. Igår var jag ju på Liseberg hela dagen. Galet trevligt var det och vi hade hur kul som helst. Det var perfekt väder. Lite långa köer bara, hann inte åka så mycket egentligen. Men jag kom i alla fall på att Uppskjutet är min största skräck! Jag skulle ju såklart åka den med Anna och jag hade åkt den innan, nåt år. Grejen var bara den att den var mycket värre än vad jag kommer ihåg! Det är sant att man blir fegare med åren. Herre gud. Stackars killen som satt bredvid mig, han måste fått tinitus! Haha.
Och min favorit Kanonen fick jag aldrig åkt för att precis när det var vår tur så blev det ett tekniskt fel på ett av tågen=/ Typiskt. Men dagen var sjukt kul även om jag inte vann någon sjtärnvinst den här gången heller;) Två chipspåsar vann jag. Alltid nåt;) Vi skulle haft med mig min pappa, han har alltid vunnit stjärnvinster.

Idag har jag bara chillat. Har varit hur trött som helst. Kommer inte ihåg när jag var såhär trött senast. Igår missade vi sista tåget och bussen som gick därpå så vi fick vänta i typ 1 timme på nästa buss. Vi kom hem vid 2- halv 3. Slängde mig direkt på sängen och stensomnade. Så trött!

Kära Elin tog massor med bilder, ska se om hag inte kan få dem skickade till mig vid ett senare tillfälle. Så ni får ursäkta så länge:)

I morgon är det upp till skolan som gäller igen. Börjar inte förrens efter lunch så det är härligt! Mikrobiologi ska vi ha i tre timmar. Kan bli nice.

och idag skulle jag åkt till Överby och shoppat med Emelie men hon var tydligen bakis;) Ovanligt, *host*.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: okej.

jag går på gymnasiet just nu, mitt sista år. Läser samhälle/ekonomi. Äger en egen häst så hästlivet har man gott om. :) Fast funderar på att söka till Flyinge senare, det är väl lite samma stuk på de hela, men ändå inte.

2009-08-23 @ 19:25:22
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0