Underbara måndag

Åh vad denna måndag är underbar! Jag vaknade 11.30 helt utvilad, sitter just nu i min kära pyjamas och slappar vid datorn. Hur underbart är inte det på en måndag? Jag är ledig måndagar och onsdagar från skolan. Den här schemaperioden äger! I skolan har vi olika schemaperioder och byter schema ett par/några gånger per termin.

Snart ska jag trampa till köket och äta en skål med flingor, hallonsylt och filmjölk. Frukost! Sedan blir det duschen och lite mer slappande. Ikväll ska jag till stallet och hoppa Tana tror jag. Anna följer med och kikar<3 :) Trevligt trevligt. Mamma kör oss så att jag slipper sitta på bussen i en timme (vilken omväg det är när bussen åker massa omvägar via öxnered och grejer bara för att komma ut till Vargön!). Skönt! Så det blir nog att mamma och syrran stannar och kikar också.


Kommentarer
Postat av: Frika

Gud vad härligt att vara ledig:). JA det är skönt när det är olika scheman vid varje period:).



Sv: Jo jag har försökt att greja med hanns förslag eller vsd msn ska säga men men .. haha tycker väldigt mycket om din dessign så med punkterna fast i rosa hade varit snyggt eller svart hade varit finnt:) ja jag sickar dig en bild någon dag:)



Massa Pussar<3

2009-08-31 @ 18:42:06
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0