Stallet

Min kära vän Anna följde med mig till stallet idag! Jag hoppade Tana, hon är rätt go hon:) Stallets gamling fast hon är bara 15. Medelåldern är rätt låg på Bergahästen om man säger så. Haha. Väldigt många unghästar på 3 och 4 år nu. Alla är lika goa!

Det är skönt att rida en så välutbildad häst som Tana ibland faktiskt. Tana är en av de hästarna som är mycket välutbildade och kan faktiskt det mesta. Då blir ju kraven högre på oss båda på lektionerna också än när man rider någon av unghästarna:) Och då pressas man mer och det känns bra tycker jag!


TuffingAnna borstar Tana!:) Jag hoppas att jag
har övertalat henne tillräckligt att börja rida
på Bergahästen nu:D


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul med mycket unghästar på ridskola! Man lär sig mycket avdet!

2009-09-01 @ 14:11:04
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0