Scofield död

Vad hände i Prison break idag egentligen? Michael Scofield dog fyra år senare... De blev i alla fall fria. Kan inte fatta det, att hans tumör kom tillbaks och... Shit! Det är inte sant!:O Är så inne i Prison break att det känns värre än någonsin nästan! Haha min första kommentar i tv-soffan var "Det här är ju värre än när Michael Jackson dog".  Det känns nästan så. Fast självklart är det inte så med tanke på att det är en karaktär vi pratar om;) Men jag hade den här karaktären i mitt hjärta<3 Helt sjukt känns det! Sorgligt! Det är inte samma sak utan Michael i Prison break! vad händer i fortsättningen tror ni?

Nå, jag tänkte kanske uppdatera om min dag. Klev upp klockan 6 och åkte till stallet vid 7. Tog in alla hästar och fodrade. Red ut på den nya 3-åringen Cuba med Kajsa på Elegido och Malin på Alegria. Hur söt som helst! Men fick hoppa av och gå tillbaka då hon hade tappat en sko och började halta lite lätt. Men var ingen fara med henne sen. Sedan så red jag och Kajsa våran lektion (var bara vi två, värsta privatlektion;). Linda var i Danmark och hämtade två nya PRE-ston så vi red för Frida i stället:) Red Castellano, också en ganska ny häst i stallet (försäljningshäst) som jag aldrig hade ridit, inte ens träffat innan. Han var ganska het men väldigt mjuk och fin, var lätt att jobba han i form. Gillade honom! Han kändes som en blandning av Abandonado och Capritxos som stod på Bergahästen förut. Helnice altså! Resten va dagen så fixade vi i stallet och så. Slutade vid 15.00. Haha och när jag och Malin hämtade in 4 hästar åt gången i morse så slet sig Dudo för att han blev rädd för Elegido i hagen och råkade trampa sönder undertråden. De gick bakom mig och eftersom Dudo började springa mot mig och mina två hästar som gick framför så börjar mina hästar springa ner mig typ. Okej inte springa ne rmig, men var inte långt ifrån;) haha. Men jag fick tag på Dudo åt Malin till slut och allt löste sig, tråden blev lagad:)

Händelserik dag, haha.
I morgon börjar jag 9 i stället för 12 och slutar 17.00 i stället för 20.00. Skönt! Undrar om det kan få vara så hela veckan?:) Hoppas. Men vi får väl se.

Har inag bilder från idag så det får bli en söt bild på Pepita som stod på Bergahästen förut:)

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag håller med!!! Alltså fatta vad jag började gråta när jag fattade att han var död och såg hans gravsten. jag bölade hela dagen, fy fan alltså!!De kan inte bara döda honom:O alltså det kommer inte bli samma sak utan michael! Michael ÄR ju Prison Break, det funkar itne utan honom!! Han dog säkert av den där sjukdomen han hade.... varför?!? jag vill ha honom tillbaka

2009-08-12 @ 10:44:24
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0