Natti sötnosar!

Hejsan! Skulle bara säga godnatt:)
Och så kom jag på att min blogg snart fyller 1 år!:) Wiie!

Och så kom jag på en till sak. Det har inte blivit så många hästinlägg på ett bra tag. Det kommer att komma mer inom kategorin Häst så småning om... Håll ut hästmänniskor;) Och till er andra; hoppas ni gillar bloggen! Kom dock gärna med tips om hur jag kan förbättra den. Gäller givetvis alla, även hästmänniskorna;) Saknar ni något, saknar ni någon kategori, vad skulle ni vilja ha mer utav? Vad kan jag förbättra i mitt skrivande? Alla förslag är välkomna! Dock så kommer jag aldrig att sluta vara jag. Min blogg är personlig och det är just mitt liv och mina tankar som skrivs ner här. Men alltid roligt med kritik, kommentarer och förslag:) Jag har faktiskt haft i tankarna att ändra/fixa/lägga till lite i kategorierna m.m.
 
Puss&godnatt!:*

Kommentarer
Postat av: Matilda

1 år? :O Oj jag undrar hur länge jag har haft min.. måste kolla någon dag :P



Haha okey! Ska göra de;D

2009-08-04 @ 17:28:16
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Mer häst haha

2009-08-06 @ 18:23:22
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Charlotte=> Det kommer, I promise! :)

2009-08-06 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0