Måndag

Skolan: Gick upp 8.30, var på skolan 11.36. Käkade lunch med Jessica och sedan hade vi mikrobiologi. Vi skulle göra bakterietester på olika ställen på skolan. Det här var för alla för att alla skulle prova på kursen. Jag vet redan att jag inte vill läsa den. Jag läser hellre allt annat jag har valt:) Den kursen som jag längtar mest till är historia! Tycker att det är väldigt intresant, även religion. Den kursen längtar jag också till att den börjar! Religion var min starka sida i grundskolan:)

Efter skolan åkte jag hem och käkade och sedan stack jag till stallet. Red Tana på dressyrlektion. Hon var fin mestadels (lite stel) och det var en väldigt nyttig lektion. Har inte ridit på detta sättet på ett tag och jag har saknat det! :) Jag kommer att ha träningsvärk i morgon! Hihi. Har en irriterande smärta i mitt onda knä. Det var ett nästan ett helvete att rida med det knäet till slut, snacka om att det var skönt att sträcka ut det när vi skrittade ut efter lektionen. Något har hänt i mitt knä nu. Nu går smärtan och låsningarna inte över! Måste få magnetröntgentid snarast ju. Om det inte har gått över till nästa vecka så kan jag ju inte hoppa:/ Vore nog inte så bra med mitt knä. Fan också.

Ikväll (om några minuter) börjar sista avsnittet av Prison Break! Hur kommer det att gå tro? Man vet ju typ slutet... Men där emellan? Spännande spännande! :):)


Hittade ingen bild på Tana så det fick bli en sötisbild på Iver:) Anna L
har fotat!

Kommentarer
Postat av: emilia nilsson ♫

sv:

tack så jätte mycket! :)

söt polle på bilden :)

2009-08-24 @ 23:01:01
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: Anna

de gick super bra för dig ju:) Iver e så söööt på den bilden:D

2009-08-25 @ 10:18:04
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0