Livet är fantastiskt

Hejsan!
Idag är jag glad:) Jag tycker att livet ändå är ganska fantastiskt. Okej, det är mycket skit och mycket som går neråt ibland, eller vissa perioder ofta, eller i värsta fall; alltid. Men så är det för alla. Vissa går igenom så otroligt mycket, tar så jäkla mycket skit. Ändå är människan så stark. Vi är starkare än vad vi tror. Glöm inte det! Och det är bara vi själva som kan forma vårat liv. Mitt liv är bara mitt. Och jag formar mitt liv hur jag vill egentligen. Som en deg. Man kan välja att göra en bulle, en krans eller något helt nytt av degen. Det är bara upp till en själv. Det sa en mycket vis person mig idag. Jag har framtiden framför mig och det kommer att bli en fantastisk resa. Trots motgångar som varit, är och kommer att komma. Men så är livet. Skulle livet vara utan motgångar så skulle vi inte lära oss av våra misstag, vi skulle inte uppskatta livets medvind. Jag uppskattar alla er där ute! Ni är starka. Och glöm för guds skull inte: det ordnar sig alltid! Glöm inte det! Hur hopplöst det än verkar. Så ordnar det sig förr eller senare. Jag lovar.

Och jag har insett att jag har allt jag behöver för att leva mitt fantastiska liv. Underbar familj, världens bästa vänner dess utom! Jag umgås och känner så mycket olika sortes folk och alla är underbara på sitt sätt! Man behöver inte ha massvis med vänner för att livet ska bli meningsfullt men det jag ville komma fram till är att alla är så underbara trots att de är så olika! Och det är fantastiskt.  

Idag gick jag upp tidigt, hoppade in i duschen. När jag gått ut ur duschen så var Antonia redan här. Så jag klädde fort på mig och sprang ner och mötte henne. Sedan gick vi upp, jag käkade frukost, sminkade mig och fixade håret. Jag har umgåtts med Antonia hela dagen:) Vi gick promenad i skogen, gick ner till Överby och shoppade lite, fikade hemma och bara tjötade:) Jag köpte bara lite småprylar på Överby. Ett par örhängen, nagelfilar och nagellack. Antonia shoppade assnygga badshorts och lite sånt.
På kvällen kom Anja (Antonias mamma) på besök och drack kaffe och umgicks med mamma och oss. Tack för en trevlig dag<3

I morgon kommer Anna och Lise över på kvällen! Meganice!<3<3

Jag är lycklig över att jag känner så underbara människor!

Vi hörs! ta hand om er<3

Alla är älskad av någon.

Kommentarer
Postat av: Annapannan

Du är smart, intelligent, assnygg, rolig, skriver så jäkla bra och glöm aldrig det!!! Ska bli sååå kul att träffa er i morgon!!! MÅNGA kramar från en strömming :D

2009-08-07 @ 00:05:36
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annapannan=> Du är så jävla underbar Anna! På alla sätt och vis:) Obeskrivligt!<3 Glöm aldrig det! Och JA det ska bli SKITNAAAAJJS att ses imorrn!Älskar eeer<3<3<3 :D :** MÅNGA TUSEN HUNDRA BILJARDER KRAMAR från en banan:D <3 PUSS!

2009-08-07 @ 00:52:18
Postat av: emelin

mäktigt inlägg ;) gillar det

2009-08-07 @ 02:41:13
URL: http://ecer.blogg.se/
Postat av: ladyannika

Du är så fantastisk!! Vilket fint inlägg:) Du har så rätt och du har redan en sån visdom och insikt.

2009-08-07 @ 08:34:35
Postat av: Sofie

Tack så mycket ;-)

2009-08-07 @ 09:39:41
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

sv: hahaha, inga problem.^^



och tackar, snällt sagt :)

2009-08-07 @ 11:35:09
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad jag är glad som känner dej, fattar du hur bra du är!? älskar allt du skriver vännen <333333

2009-08-07 @ 12:39:41
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Tack du söta =) Blir jätteglad över dina kommentarer! Jag kände mig verkligen som en Prinsessa hela den dagen =)



Om du vill se fler bröllopsbilder har jag nu lagt ut bilder från vår utomhusvigsel... vilken är din favoritbild?



kram kram

2009-08-07 @ 13:40:59
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: tina

haha, fín header! :)



hur mår du?

2009-08-07 @ 13:47:49
URL: http://missfakehair.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsom var sjukt, min kompis roland som kan se spöken sa till mig att de är en där som inte tycker om mig!! as läskigt..



jag är as rädd!!



oh, tack <3

2009-08-07 @ 14:10:35
Postat av: tina

det med spöken var från mig XD! <33

2009-08-07 @ 14:11:19
URL: http://missfakehair.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack bästaste du, det värmer!! älskar dej så obeskrivligt mycket, du anar inte! <333333333 bäst är du (L)

2009-08-07 @ 16:44:05
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0