Lite tjat

Idag är det jättevarmt, kvavt och mulet. Kan det inte braka loss på himlen snart så att det kan rensa luften?:)
Det blir nog inget kustbesök idag. Tror inte att vi orkar det. Eller jag orkar men ingen annan. Och 1 mot 3 funakr ju liksom inte... Fyfasiken vad jag längtar efter mitt egna körkort!

Därför så ägnar jag min sista lediga sommarlovsdag åt att ta det lugnt hemma. Kanske ringer en vän lite senare, får se vad dagen har att bjuda på. Jag ringde nyss TheStudio i gbg och skulle omboka en tid, men kundtjänsten kunde bara ta emot i morgon. Så får hoppas på att det går att boka om så tätt inpå. Hade en tid hos dem på onsdag men jag har praktik, och skolan går ju före. Kan inte vara borta från praktiken:) Så därför vill jag skjuta på tiden ända till oktober. Hade egentligen ingen jättestor lust att gå på den där fotograferingen men kan ju vara en kul grej. Alla gör det ju, börjar bli lite tjatigt;) Men det blir ju jättefina bilder. TheStudio har ringt mig 3-4 gånger förut efter att någon värvat mig dit men jag har tackat nej alla gånger. Den sista gången tänkte jag att "Jaja vafan, kan väl bli rätt kul då". :)

Hur som helst så är jag inte så jättetaggad att kliva upp 05.30-06.00 i morgon bitti (praktik). Men det är väl bara att bita ihop och lägga sig lite tidigare ikväll:) Det är ju bara i morgon jag börjar så tidigt. De andra dagarna jobbar jag 12.00-20.00. fast ärligt talat så föredrar jag att börja 7 på morgonen och sluta vid 15-16 då man inte har någon fritid om man jobbar 12-20. :) Ska i alla fall bli mysigt att träffa pållarna igen! Och Bergahästen är ju faktiskt fett nice ändå. Jag behöver dess utom få jobba med kroppen lite.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: vi får gå ut när du fyller! :D

2009-08-09 @ 19:35:26
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Frika

Du är lika söt som vanligt:D Jätte fin blogg :)// Fredrika

2009-08-10 @ 17:36:33
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0