Katten tror han är en hund.

Tjenare!
Jag har nyss kommit in från en lite promenad med mamma och Misse. Jorå, min katt går alltid med en när man är ute! Även på långpromenader. Förra vintern så gick jag och mamma en riktig långpromenad. Han gick med oss, ibland sprang han med oss. Mot promenadens slut så gick han långt bakom oss och jamade, gång på gång på gång. En Misse som var trött i benen och skällde på oss kanske? Hihi. Misse tror att han är en hund. Där vi bodde innan vi flyttade upp till Skogshöjden så var han kompis med en tax! Han gick t.o.m med dom på kvällspromenaderna! Helt sjukt! Haha, han är inte riktigt som alla andra katter:) Min bebis<3


Titta, titta, titta!! Förut när jag satt och chillade på balkongen så hittade jag blå himmel!
BLÅ himmel! Det vankas vackert väder i morgon säger dom. Det blir en dag på stranden:)
Det har ju regnat i nästan fem veckor så man blir glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen lite bra väder! :D

2009-08-04 @ 23:44:11
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas din vecka börjat bra :)

2009-08-05 @ 23:08:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0