Hemkommen

Tog bussen ut till Antonia igår eftermiddag och stannade hos henne till idag:) Vi har mest kollat på film och chillat. Snackat lite och så som bara nära vänner gör, om allt och inget<3 Men nästan det första vi gjorde när jag kom var att gå och slänga oss på sängen och somna i två timmar! Gud vad trötta vi var båda två. Haha härligt att man inte var ensam om att vara så trött;)


Antonia rider sin K.G i repgrimman:)

Förresten så kom jag på att jag fyller 18 om mindre än 1 månad nu!:) Iiih, det blir riktig partynight med underbara vänner då!(: <3


Kommentarer
Postat av: Frika

Jätte fin häst:D. . Ojoj då blir det krogen eller??? :P Själv är man ju redan 18 ;D. .



Sv: Bra att du håller ut :). Allt går bra här älskar det verkligen, så jag stortrivs!. När har du lust att greja med min blogg??

Pussar på dig gumman<3

2009-08-31 @ 09:38:53
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0