Grinig ?

Gaah idag har det varit en såndär dag då jag är trött, grinig, på dåligt humör och allmänt deppig. Tror det beror på att jag har någon form av inre stress som jag ska försöka bli av med. Hoppas på en lite bättre dag i morgon! Jag vet inte varför men har känt mig lite nere på sistone, jag hoppas och tror att det bara är något tillfälligt och kommer att gå över snarast!:) Hihi.

Har köpt en påse godis, fy mig. Åt tre godisar sedan blev jag illamående och tyckte att det var äckligt. Jaja då har jag något att tugga på på bussen om jag inte somnar till skolan i morgon:) Ibland är det bra att man har en bit att åka varje morgon! Man hinner tänka så mycket, om man nu inte somnar. Rensa tankarna på nåt sätt. Lyssna på musk och chilla.

Idag har jag kört Minors<3 och även tömkört han lite i skogen så att han fick trampa. Det gjorde nog väldigt gott! Min skola är nice:) Att få hålla på med sitt största intresse på gymnasiet är helnice. Jag gillar körning men jag tror ändå att jag håller fast vid ridinrikningen och inte byter till körning. Det är inte ens säkert att det skulle bli någon körinriktning i år för att det bara var en som hade valt det. Å andra sidan tycker jag att det är lite dåligt om han som valt kursen inte får chansen att ha det som han har valt att plugga.

Nej, jag ska upp tidigt i morgon också. Äntligen fredag!

Natti.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: ja riktigt söt var den :)

åh, tack :)

2009-08-27 @ 22:41:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0