En trött Sabrine .

Och så var skolveckan slut igen. Jag har nyss pluggat klart alla arbetsuppgifter vi fick av Anders (körlärare) idag. Skönt att ha allt gjort ju! Andra veckan i skolan är slutförd. Tiden går fort som bara den!:)
Den här veckan har jag varit lite grinig. Har haft brist på sömn och det har tagit hårt på mig att gå upp tidigt och åka buss haha;) Nej skämt åt sido, men det är fruktansvärt skönt med helg! Och det bästa är att jag är ledig på måndag också!:) Mitt schema äger! Ikväll ska jag slappa och sova. Är jättejättetrött och orkar inte göra något alls. I morgon ska jag åka till Antonia och stanna där till söndag. Får väl se vad som hittas på!

Vad ska du hitta på i helgen?

Förlåt för dessa tråkiga inlägg. Men jag är så trött att det verkligen påverkar bloggningen nu. Ska nog ta en tupplur och försöka blogga mer intressant sedan!

Kommentarer
Postat av: Jess

SV; hoppas jag verkligen inte :( verkligen kul att gå runt med inhalator eller vad det nu heter :(

2009-08-28 @ 20:38:18
URL: http://jawss.blogg.se/
Postat av: lovisa

jag gillar alltid dina inlägg gumman! Pusspuss <3

2009-08-29 @ 19:12:01
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Frika

haha det är inte lätt med skolan haha ! håll ut Stumpan håll ut ;D massa Kramar

2009-08-30 @ 21:57:49
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0