Dagen i några bilder...


I skolan så har vi just nu ett körprojekt. Det här är underbara Minors som
kommer att vara min körhäst under 5 veckor. Han är bäst och lyssnar på
det mesta;) Har pluggat körteori (dressyr) nu på kvällen och det är faktiskt väldigt
intressant. Anders (lärare) gick igenom en del idag och det finns ju så mycket
som hänger ihop med ridningen också. Jag har lärt mig en hel del idag som
jag även kan dra nytta av i ridningen sedan! Och Anders är grym på att
undervisa när man verkligen lyssnar och hänger med i allt han går igenom!
Han har alltid varit grym ju:) Jag ser mycket mer positivt på körningen nu än
jag gjorde innan.


Haha, söta Antonia såg ut som en åsnekanin(?) i Calypsos (häst) luva:)


Emma och Calypso:)

Dagen har varit bra och jag har verkligen gått in för skolan nu! Det här året så kommer jag verkligen att göra mitt bästa! Jag har inte gett allt de andra åren och varit lat med skolan men det här året så tänker jag verkligen göra mitt bästa och plugga så att jag inte får någonting efter mig.

Jag kom hem vid 18.00, käkade middag och gick en liten promenad på kvällen. Skönt! I morgon är det fredag, woho:)

Kommentarer
Postat av: caroline

haha jätte fina bilder :)

2009-08-21 @ 11:39:34
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

är det kul att gå på ett gymnasium där man sysslar med hästar?

2009-08-22 @ 12:02:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0