Bad day

Fyfan, mitt humör har inte varit det bästa idag. Ritkig skitdag. Började med bussen i morse. I alla tabeller i busskurerna och på nätet står det att 710:an ska komma 8:48 o.s.v... Men den kom aldrig! Västtrafik är det sämsta bolaget jag vet! Alltid krångel, otrevliga chaufförer eller nåt annat. Så kom bussen vid 9.10 i stället och då säger idioterna "det är tryckfel i tabellerna, jag har ringt och meddelat det men ja. Ni får helt enkelt ta den här bussen som går 9.18. Vi ska bara in och fika". HELVETE! Jag börjar liksom 9.20 och då skulle bussen gå typ. De fattar väl vem som helst att skriver man ut att bussarna ska gå 48 varje timme på morgonen typ, så får man ju skicka ut en buss som går den tiden och inte skita i det och lura folk eller stryka den tiden!! Så jag skulle ringa och klaga men då är det telefonsvarare och jag orkade inte krångla och trycka på knappar så jag sket i det i morse. Men min mamma ringde nu på eftermiddagen när jag kom hem, så västtrafik skulle höra av sig till mig;)

Jag beter mig kanske som en surkärring men det skiter jag i. Idag är jag sur och det får jag lov att vara. Tror att pms är en liten bidragande faktor. Även jobbiga tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud. Har varit ledsen, deppig och trött hela dagen. Den här dagen tänker jag sura vidare på! Därför orkar jag inte blogga om något särskilt idag...

Sätter punkt här. Jag kanske hör av mig här lite senare ikväll:)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0