...


Hiss: Ibumetin, tur att värktabletter finns! Vad vore världen utan värktabletter? Bara massa stressade människor med ständig huvudvärk...
Diss: Huvudvärk. Jag har banimej huvudvärk någon gång varje dag! Hmmh...
Har gjort: Varit på Hunneberg och gått en skogspromenad. Så skönt! Borde absolut göras oftare.
Att göra: Slänga mig i soffan med en chipsskål och chilla.
Vill ha: Längre sommarlov...
Humör: Bad day today... Men jag tar det som en klackspark och försöker visa min bästa sida ändå:) Men ibland får man faktiskt lov att vara sur, arg, ledsen och stänga in sig för att lägga förbannelser över allt som gått emot en just den dagen.



Skogspromenad på Hunneberg.

Kommentarer
Postat av: hoppbloggen

HÄR kommer en ny blogg om hästar!

Allt från hantering, ridning, träningar och tävlingar samt vad som händer i eliten finns att läsa om ! VÄLKOMMEN

2009-08-02 @ 15:15:46
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0