Vår på riktigt!

Nu är det verkligen vår! 18 grader varmt i solen, hur underbart är det inte? Dags att sola kanske!
Idag har vi haft det skriftliga nationella provet hela dagen. Tror det gick ganska bra:) Satt nästan i 5 timmar.

Efter skolan stannade jag och tittade på Twilight i pentryt. Hade förväntat mig lite bättre men den var jättebra ändå!:)
Kollade även hur jag skulle jobba på skolan på påsklovet. Jag hade skrivit upp mig på två dagar. 4 pers hade skrivit upp sig på varje dag som jag hade skrivit upp mig på men de tar bara ut 2 av oss som får jobba sa de. De dagarna jag hade skrivit upp mig på på "vill jobba"-listan fick jag inte jobba. Det fick ingen av oss som hade skrivit upp sig. I stället får en anna tjej som inte ens hade skrivit upp sig jobba! FYFAN vad dåligt. Ett stort bu för Nuntorp p.g.a det. Jag blir så arg på sånt. Hur fan kan de göra så? Det ska väl vara rättvist för alla? Och skolan ska uppmuntra oss elever att vara framåt och ta stegen och vara positiva när det gäller jobb? Det är ju jävla lätt när skolan snäser av eleverna som verkligen hade skrivit upp sig; och dess utom var först med att skriva upp sig!

Nästa vecka är det lov -äntligen! Underbaaaart!

Hörs senare...



Hiss: Vår! <3
Diss: Att bli väckt av att katten kräks *suck*
Humör: Trött.
Vill ha: PENGAAR!
Längtan: Lovet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, 5 timmars sittning :o gick det bra då?



Håller med dej om pengar, vill ha !!



PUSS

2009-04-02 @ 19:57:24
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejhej! Nu har jag uppdaterat ;) Men åh, det var ju verkligen inte snällt av dom att göra så? Kunde ni inte tagit varsin dag då??

2009-04-02 @ 21:44:09
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja, ibland handlar det ju inte om att välja den som skrivit upp sig först utan den som är mest lämplig för jobbet, det hadlar ju i första hand om hästarnas välbefinnande, jag säger INTE att du skulle göra ett dåligt jobb, bara att det kanske fanns ÄNNU bättre alternativ att välja mellan. Hästarna = alltid i första hand!! :)

2009-04-02 @ 22:13:27
Postat av: Annis

dåligt med jobbet..men hoppas de gick bra på nationella då...:D

2009-04-03 @ 10:07:26
Postat av: Carro

SV: jaha, var det yvonne som bestämde, det förklarar en del... ;)



Hoppas att du får en kanonhelg! Ha det bra, kramkram

2009-04-03 @ 10:27:21
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Frika

Det är super gott att solen är framme:P

kram

2009-04-03 @ 18:59:25
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Ja väldigt dåligt, även om jag fick en förklaring till det sen. Men ja det gick bra!:D Kram <3

2009-04-03 @ 22:37:15
Postat av: Anonym

Yvonne hade säkert GODA anledningar till att välja de hon valde till att jobba!! Om ni skulle ta & lära er att ta vara på den människan, hon sitter på massa sund kunskap & allmänt gott häst vett som ni ALLA borde ta mer nytta av... :/

2009-04-04 @ 09:11:02
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Anonym: Be mig inte vad jag ska lära mig och inte. Och varför skulle jag inte ta vara på henne? Och ja, Yvonne är bra för många lata elever.

2009-04-04 @ 19:06:04
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej gud, ingen risk att jag ger mig på att be dig vad du ska lära dig eller inte, har tyvärr inte all den tid som behövs för det...men ett tips är ju att man inte utvecklas särskillt mkt i häst världen om man inte tar åt sig tips på vad man bör lära sig... Ja då så, ta då vara på henne. Och, NEJ hon är SUVERÄN för lata elever men överlag BRA för ALLA elever, tycker bara det är synd att så få av er som tar vara på det..som sagt..

2009-04-05 @ 19:08:20
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Anonym=> Det var ju just det du gjorde. Citerat; "Om ni skulle ta & lära er att ta vara på den människan...", slutciterat. Ja det är ju självklart att man utvecklas bättre om man tar åt sig tips från olika sortes människor. Gäller ju inte bara hästvärlden. Gäller ju överallt annars också... Så har det ju alltid varit. Och nu ber du mig att ta vara på henne igen... Som sagt, hon är en lärare i stallet, precis som någon annan lärare med god kunskap. Dessa alla lärare lär man sig av. Och jag kan hålla med dig om att fler och fler borde lyssna mer på henne när det gäller många saker. Sedan kan man ju ha många delade åsikter om mycket.

2009-04-06 @ 22:31:39
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag vet vem anonym är. No fucking doubt about that.

2009-04-08 @ 21:59:35
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0