Praktik tisdag

Tjoohejsan:)
Kom nyss hem från praktiken. Idag när vi just släppt ut lite hästar och så, så kom det ett plötsligt besked om att vi skulle åka på direkten till hästkliniken i Ale för kastrering på en av hingstarna i stallet. Så vi lastade Fibbe och åkte iväg. Väl tillbaka senare så rullade allt på. Promenad med hästar, fixa stallet o.s.v. Innan vi fick skjuts hem av en tjej som har sin häst inackorderad där så käkade vi mat och bjöds på kaffe. Gött trevligt.

Nu när jag är hemma så tidigt har jag ju tid till mycket annat. Funderar på att sätta mig och plugga lite, eller gå en långpromenad. Ska börja intervallträna igen men jag orkar inte med det just idag så det får bli en jäkligt rask promenad i stället i så fall:)

Idag har det inte varit lika varmt som de andra dagarna. Hoppas på bättre i morgon, utan regn:D Ska i alla fall bli fint i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0