Tack för en trevlig dag!

Idag när jag just hade duschat messar söta Felicia mig och frågar om vi inte ska hitta på nåt. Så jag åker till henne en stund. Det är bara trevligt att umgås och snacka om allt möjligt när man inte har träffats på länge. Det blir inte att vi ses så ofta längre. Tiden räcker inte till riktigt. Båda har mycket att göra, går i skolan på två helt olika håll o.s.v. Jag håller dess utom på mycket med hästarna. Men när vi väl ses så känns allt så himla skönt:) Vi har ju trots allt känt varandra sedan vi var jättesmå. Nästan hela livet.
         Men en sak säger jag bara! Jag går aldrig mer promenad i högklackat! Skoskav så det skriker om det. Okej jag kanske överdrev lite med skoskaven men skoskav fick jag! Hihi men annars var promenaden jättetrevlig. Var så varmt att man nästan var tvungen att ta av sig den tunna koftan man hade. Så underbart skönt! Sommaren är på väg gott folk. Snart är det aldeles grönt ute ska ni se:) Älskar verkligen den här tiden på året. Men inte lika mycket som den riktiga sommaren. Helt jäkla underbart!

I morgon är det påskafton. Ska ni hitta på nåt? Själv firar jag inte påsk på det sättet riktigt. Vet inte varför, min familj har aldrig varit riktigt traditionella. Jul och midsommar är väl det vi firar riktigt. Självklart nyår också, men vem gör inte det?
Nej, för mig blir det till att åka till vännen Sandra på kvällen. Blir en liten tjejkväll med spel, drinkar, cider och att bara umgås! Blir nog jättetrevligt. Kommer nog att sova över hos Sandra också. Ska hjälpa henne att städa på söndagen tänkte jag. Eftersom att vi är två som planerat det hela så är det ju en självklarhet. I morgon förmiddag ville jag egentligen åka till stallet och träffa Charlotte och alla, men vågar inte chansa. Man vet aldrig vad folk gör på påsk. De kanske inte har tid att åka till stallet i morgon, kanske har annat för sig. Nästa lördag måste jag dit känner jag! Saknar dem faktiskt! 



Felicia, barndomsbästis<3 Absolut en av mina bästa
vänner än idag!


Felicias katt Julius, lika kelsjuk som alltid:)


Kommentarer
Postat av: Annis

hej om du inte visste så är Zenit reserverad...buääää jag kommer att dööö...och på måndag så kan ja inte komma tidigt men ja ska försöka övertala pappa att åka lite tidigare i alla fall::)

2009-04-11 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0