Ledig

Hallå hallå allihopa!:)
Vaknade för drygt en timme sen av att mamma ringde hem. Hade nog kunnat sova än nu om hon inte ringt men det var lika bra att jag väcktes. Jag planerade ju t.o.m igår att bara sova till 9. Det gick ju sådär bra.

Som sagt så är jag ju ledig idag i stället för i morgon. Ska tvätta, städa rummet (låter som en hemmafru^^), ta en dusch och sätta mig ute i solen eller nåt... Eller titta på film. Chilla helt enkelt. Gött tycker jag. Mitt rum behöver även rensas ut. Snart måste jag börja packa för flytten också. Måste skaffa kartonger och sånt;)

Ikväll blir det eventuellt grillning med vänner. Om inte så hittas det nog på nåt annat:)


Hiss: Bergahästen! - fick nyss klart för mig att jag ska dit på söndag hela dagen (var längesen nu, förr var jag nästan jämt där). Jag har seriöst saknat det jättemycket! Det är det bästa stallet med de bästa människorna, och inte minst; helt klart de bästa hästarna:) Där trivs jag som fisken i vattnet;) Har hållit till i det stallet rätt länge nu sedan jag var ny där.
Diss: Självupptagna människor.
Frulle: Yoghurt och knäckebröd!
Väder: Sommar<3
Grattis: Grattis till alla Nuntorps treor som tar studenten idag! :)




Abandonado, före detta bergahäst:)<3


Kommentarer
Postat av: Annis

japp håller med om din Hiss..vi ses ju på söndag:D fann va kul vi kommer ha:)

2009-04-30 @ 19:18:02
Postat av: Matilda

Hihi, I like her :D haha<3



Ja visst var det:S Var skiträdd att det skulle börja brnna i stallet:S

2009-04-30 @ 21:03:05
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej!

jag sökte på ABANDONADO på nätet o hamnade här på din sida. jag kan berätta att det är jag som äger honom numera.

Han matchas nu för att tävla paralympics med mej 2012. och mår som en prins. känns roligt att höra från olika håll o kanter hur saknad o uppskattad han var..





hälsningar från Annie o Bandido som han kallas här hos mej..

2009-05-20 @ 15:27:05
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annie=> Hej! Gud vad roligt att läsa din kommentar!! :) Vad härligt att veta att han mår som den prins han förtjänar att vara. Vart står han?

Och vad roligt att ni satsar på paralympics! :D Jag hoppas på er!



Ja det är inte konstigt att han är såpass uppskattad, en sån underbar kille som han är. Pussa gärna Abbe Bandido Abandonado på mulen från mig:)

2009-05-21 @ 12:35:24
Postat av: Annie och bandido

Hej igen

vad roligt att höra..

Vi bor utanför stockholm. och Bandido bor på en mindre tävlings anläggning med stora hagar.

jag sitter i rullstol. han är nog lite förändrad av att ha bara en matte och kanske lite andra uppgifter i livet. just nu kämpar vi mest med bytena, men snart kan han.. vi håller oxå på att köra in honom för att tävla presitions dressyr med vagn i handikappklass.



jag bifogar en länk till min pixbox så kan du se på lite foton av min lilla prins..

en del känner du nog igen bergahästen på, men det finns tom dagsfärska bilder på honom.

kul att kunna dokumentera tex muskel uppbyggnad mm.



Roligt att ni hejar på oss, vi kommer prova in till landslaget nästa år, så då hoppas jag vi kan kravla oss ut på lite MSV tävlingar..



Glada hälsningar Annie O Bandido

Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annie=> Okej, vad roligt!:) Spännande med vagn! =) Klart jag hejar på er, hoppas ni kommer med! Heja Annie och Bandido.



Ska genast kolla din pixbox:)

2009-05-21 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0