Trevlig dag.

Hejsan!:) Kom hem för någon timme sen, nyss ätit lite. Idag började jag dagen med att gå på läkarbesök på NÄL. Gick bra. Efter det packade jag mina ridkläder och tog bussen ut till Eriksstad för att hälsa på Antonia:) Tur att jag gick av på rätt hållplats! ^^ Nästan direkt hämtade vi in hästarna K.G och Quatro. Jag började med att rida K.G, go häst! :) När Antonia hade gett upp Quatro (hon är lite speciell), så fick jag prova henne. Gick bra! Gillar henne! Även om hon är otroligt jobbig och håller på som hon gör. Som Antonia sa; man kan ju undra hur hon har blivit behandlad innan hon kom till Antonia. Hur som helst... Hennes mamma lagade skitgod korv stroganof med ris. Efter maten gick vi ut och fixade stallet innan jag tvingade Antonia upp på lillponnyn. En liten barbackaritt på sprallpellen. Tog jättefina bilder på dem två.
Mamma var snäll och kom och hämtade mig på kvällen. Mamma bjöds på en kopp kaffe innan vi åkte där ifrån. Tack för en trevlig dag Antonia! <3

Nu blir det till att plugga. Läsa lite texter. Skriftligt nationellt prov i morgon i svenska B. I 5 timmar är provet! Ska även fortsätta på avelsprojektet "Liten blir stor" senare. Pusshej.


Antonia och lillponnien (gillar ordet^^). Visst är lilla arabkillen fin?
Fick tyvärr inga bilder på när vi red de andra pållarna...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejhej, okej, då vet jag lite vad det kostar, ifall jag skulle vilja ha något, man vet aldrig! :D Låter som om din dag varit kanon, härligt att rida i detta vårväder :)

2009-04-01 @ 22:19:10
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejhej, vad härligt att din dag var bra! :) Ser fram emot nästa inlägg, kramkram

2009-04-02 @ 09:56:35
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Annis

bra väder att rida i:) hoppas de e sånt gär väder på måndag o tisdag:D

lycka till på sv nationella de va ganska lätt..bara du hur man skriver en krönika, inlägg, essä, webbartikel:D

2009-04-02 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0