Tisdag

Hejsan allihopa!
Har bara kunnat skriva på kvällarna flera dagar i rad nu. Beror på olika saker. Idag har jag inte gjort så mycket i och för sig. Vaknade 11.30 och var hur jäkla trött som helst. Segade mig ner till köket och gjorde i ordning min frukost. Rostbiffmackor och Yoggi dröm (bästa yoghurten ever!). Sedan tittade jag på film hela dagen. Vid 15.30 hoppade jag in i ducshen. Hur seg får man vara? Tog låång tid på mig. 17.50 var jag klar. Käkade tonfisksallad. Hur gott som helst. Tonfisk funkar i typ alla lägen för mig! 
På kvällen åkte jag till Lilla edet en sväng. Ännu senare på kvällen, hemma, så städade vi allihopa här hemma. Storstädning hela kvällen! För utom mitt rum^^ Ska ta det i morgon. Så skönt när allt är städat och kliniskt rent:D Hatar att leva i röra.


Hiss: Klackarna på! - Idag gjorde mina svarta pumps från förra våren premiär för i år. Jag lovar, det blir ett eller fler par nya längre fram:) Trots att läkarn sa att jag skulle passa mig för högklackat för min skadade fot så klarade min lilla fotled det i alla fall. Yeey för klackar!
Diss: Fästingar! - Måste de ens existera?
Vill ha: En drink.
Längtan: Bättre tider...


Sorry för mina för tillfället tråkiga inlägg...

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack bejb!

2009-04-08 @ 13:53:59
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0