Söndag

Såg ni Robinson igår? Jag måste bara få säga att den jag ogillar mest är Christian. Han är dum i huvudet som säger att alla andra är duma i huvudet. Vad har han för jävla problem? Blir så arg på människor som han. Och att få mat av en mutad vakt. Idiot.

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit ute och åkt bil. Helgen har varit himla lugn, en aning tråkig men väldigt skön! Hur har er helg varit? Jag har stor lust att gå en långpromenad senare. Skulle vara väldigt skönt.

Igår kväll ringde mamma mig och berättade att en tjej undrade om jag ville hjälpa henne att utveckla hennes häst (halvblod). Hon ville ha någon som var van att rida unghästar och någon som var ansvarsfull och lugn. Stämde rätt bra in på mig. Efter att ha hört lite mer om detta 4-åriga halvblod och ägaren så tyckte jag att det lät jätteroligt! Men jag har ju också lovat en kompis arbetskamrat och bestämt tid för träff på två andra hästar i Brålanda som jag ska rida. Har varit fler som frågat mig, kul när det är så många som ber mig om såna saker faktiskt. Synd att alla hästar låter lika intressanta;) Nåja. Blir nog bra på torsdag då jag ska till Brålanda:)

I morgon ska jag vara i stallet hela dagen. Mysigt! Ska även hoppa Benni (Bennidorm) tror jag! Wiie:) Så då blir det upp tidigt i morgon bitti. Men vad gör det när man ska göra något man trivs med? :)

Och det är så lustigt och nästan lite småroligt när anonyma människor skriver lustigt dumma kommentarer till en. Hoppas att denna anonyma människa läser mitt svar under kommentaren;)




Jag på biltur:)


Och syrran såklart!;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Christian ska ut NU! Därmed basta.

2009-04-05 @ 20:55:30
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Frika

Snygga brillor:P.

2009-04-06 @ 15:03:48
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0