Söndag med familjen;)

Jao, då var helgen över.
Idag käkade vi på restaurang, hela familjen. Trevligt. Maten var suverän:) Åt kycklingfilé med mozarellaost emellan +soltorkade tomater, pommes och bearnaisesås. Det är den första bearnaissåsen (stavning?) som jag faktiskt tycker om. Mums. Komme rinte ihåg vad stället heter men den låg i Vänersborg i alla fall (fråga mig inte vad vi gjorde i Vänersborg). Rätt som det är så ringer Emelie och bara "I can see you, titta till höger om dig". Haha. Så blev det en liten vink till henne.

Efter restaurangbesöket åkte vi till Överby och shoppade. Jag fick köpt mig en vit, stickad, jättesöt tunika från Gina tricot och ett rött linne. Alltid något! Syrran köpte en megafin klänning! Så söt var hon i den. Mamma fick köpt lite hon med:) Pappa, stackarn, fick bara hänga efter oss hela tiden. Haha. Bild kanske kommer upp så småning om på tunikan... 

I morgon ska det bli sommarvärme! Precis som det har varit:) helt underbart. Idag kunde vi sitta ute på altanen till 21.30 utan att frysa. :D

 
Mammsen och pappsen vid middagen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söwta e dom! ^^

2009-04-26 @ 23:11:33
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Mattias

Låter kanonhärligt med god mat och värme! :D Nu blev jag grymt sugen på Bearnaisesås (stavning?!?!) Hoppas allt e bra därhemma! Här är det finfint iallfall! Ta hand om dig! kram!

2009-04-28 @ 09:40:48
URL: http://metrobloggen.se/isaksson

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0