Söndag

Hejsan hoppsan!
Idag har jag spenderat dagen i Uddevalla!:) Åkte först och hämtade varor till restaurangen, sedan ut till Torp:) Fick köpt mig 2 par ridbyxor. Bra bra! Behövdes verkligen. Alla mina är sletna och skitfula. Dags för lite förnying. Det ena paret var det lite rabatt på så det var ju bra  i alla fall. Syrran fick köpt 3 snygga linnen från Bikbok. Nice.

På vägen hem stannade vi i lilla edet vid restaurangen och käkade middag. Jag var så onyttig att det fick bli kebabpizza för mig. Usch, ska inte käka pizza på länge nu. Väldigt länge. Äckligt. Mår illa. Ska vara sallad från och med nu!


Hiss: Torp köpcenter!
Diss: Pizza! - bara onyttigt.
Vill ha: En lång ridtur i solen.
Längtan: Sommaren.



Syrran idag. Foto: Jag.

Kommentarer
Postat av: Annis

vad trelvligt..skulle också behöva nya ridbyxor..:) o nya chaps o skor...mkt man behöver just nu:D

2009-04-20 @ 13:13:25

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0