Plugg mitt i natten

Fatta vad sent jag sitter uppe för att plugga färdigt! Blev äntligen klar med mitt svenska-häst-projekt om turridningsverksamhet som jag nyligen mailade iväg till min lärare. Såhär sena nätter får det bli för mig för att jag ska hinna klart med det jag ligger efter i. Men jag biter ihop och orkar ta mig igenom det i alla fall:) Lite småmysigt är det ändå att sitta uppe när alla andra sover. Skönt med det här speciella lugnet... Koncentrerar mig faktiskt på natten. Okej, jag låter som en nörd men nej. Det händer bara såhär ibland. Är ju tvungen. Får skylla mig själv som skjutit upp uppgifterna som gör att jag får göra såhär ibland. Klockan är ju bara 00:31;) Kunde varit värre. En gång satt jag nog till 01:30 mitt på skolveckan. Lite väl.

Nej nu ska jag hoppa i säng direkt! Ska ju upp 5:15. eller nåt. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch för att sitta så länge och plugga! Iofs så kanske jag borde göra det.. men det är inge kul ;)

Hoppas att du får en bra helg! :)

2009-04-17 @ 08:27:28
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Carro

Usch för att sitta så länge och plugga! Iofs så kanske jag borde göra det.. men det är inge kul ;)

Hoppas att du får en bra helg! :)

2009-04-17 @ 08:27:28
URL: http://soulweeper.blogg.se/
Postat av: Annis

haha...ja skulle ha somnat för läänge se...plugg är inte kul men ett måste:) hoppas du få en super helg o en bra start på praktiken på måndag:D

2009-04-17 @ 11:13:44
Postat av: Anonym

Håller med, visst är det ett visst lugn när alla andra sover x)



Sandra a

2009-04-17 @ 11:48:23
Postat av: Sabrine

Svar till Annis: Taack:D Detsamma! =)

2009-04-17 @ 17:28:22
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0