Påsk

Jaha då var man hemma.

Igår var jag hos Sandra som sagt. De andra tjejerna från Grästorp kunde inte fixa skjuts till Trollhättan så det hela slutade med att jag och Sandra satt ensamma på påsk, tillsammans hemma hos henne. Men vi gjorde nåt bra av det och satte oss för att titta på favoriten Robinson med chips, godis och cider. Efteråt började vi spela massor med roliga spel;) Kortspel is the shit! Satt ungefär hela kvällen och spelade, drack cider och några drinkar och hade jättetrevligt. Satt och tjötade en hel del om gamla minnen också. Vi pausade med en liten promenad också. Vad vemodigt det kändes att gå runt i mitt barndomskvarter. Saknar allt Karlstorp ibland. Våran gamla lägenhet som jag bott i i hela mitt liv (drygt) innan jag flyttade upp hit. Hihi trevligt.

Kvällen fortsatte sedan med spel och tv:n stod på. Till slut var väl klockan redan 2.00 och vi var ganska... ehm... trötta och lite snurriga och så. Så vi la oss. Gött att lägga sig och sova. Gick upp runt 10.30 idag. Sandra ställde fram god frukost och sedan har vi suttit ute i solen idag. Över 30 grader i solen, kan ni tänka er? Det kändes som SOMMAR!! :D Solen stekte på oss. Tog en cykeltur också. Runt Karlstorpsskolan. Några skitungar hade tydligen bränt ner ett skjul, krossat rutor och vält ner gatulyktor på skolgården så det var polisavspärrat. Så jävla vilt det verkar där borta nu för tiden. Ungjävlar.

Tack för ett trevligt dygn Sandra! Och nej, jag känner mig faktiskt inte så bakis idag. :) 

På eftermiddagen idag åkte jag med familjen upp till Bergagårdens café på Hunneberg och fikade. Trevligt. Åkte en sväng till Edet också. Efter Edet hälsade vi på några vänner till familjen.

Igår;







Idag;






Kommentarer
Postat av: Jess

Ville verkligen komma :( men du vet ju doktorns order :(

2009-04-12 @ 21:59:02
URL: http://gamledoris.blogg.se/
Postat av: Anonym

trävligt va d <333

2009-04-13 @ 11:23:49
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0