Nyligen hemanländ

Hejsan allihopa!
Vet ni? Jag är ledig idag (som varje onsdag) + i morgon också p.g.a att Eriks lektioner i samhällskunskap och svenska är inställda!:) Har i och för sig småföretagande i morgon men... Hur kul är det att åka långt till skolan för en lektion? Får se hur jag gör där faktiskt... Jag och Emelie var i alla fall duktiga som pluggade klart det mesta i svenska som vi låg efter i. Ett plus till oss! Som ni vet så hade vi pluggkväll igår. Vi satt och pluggade igår innan dubbelavsnitten på Desperate housewives började. Idag gick vi upp runt 11 då jag stannade hos henne över natten. Beställde sedan pizza till brunch och tittade på Save the last dance som Emelie skulle göra uppgifter på. Sedan satt vi ett tag och pluggade. Spelade lite guitar hero samtidigt som vi hjälptes åt att städa lägenheten efteråt.

Idag ska jag städa mitt rum här hemma. Behövs. Ligger kläder och skit över allt. Så tröttsamt att jag aldrig kan hålla efter så att det alltid ser snyggt och prydligt ut. För det värsta är (som ni säkert redan vet om ni följt min blogg ett tag) att jag avskyr när det är rörigt och ligger massa saker, kläder, väskor, böcker och papper utspridda. Hur svårt kan det vara att då inte stöka till det så mycket? Det är jäkligt svårt faktiskt.

Skolan börjar gå åt det lite bättre hållet nu känner jag. Fick VG på mitt tal som jag höll på det muntliga nationella provet. Jag är jättenöjd för jag brukar aldrig få mer än G. Jag har tagit tag i en hel del som jag ligger efter i. Vi får väl se vart det här slutar. Nästa vecka börjar min 4 veckors-praktik. Ska vara i ett stall i Trollhättan, hos Sofia Björserud. Vi får väl se hur det kommer att gå;) Blir alltid så nervös när jag ska till nya ställen. Men det blir säkert bra det här. Det är väl bara att jobba på som jag brukar göra i alla andra stall.



Triton.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kommit igång igen med skolan:) till skillnad från en annan x)

2009-04-15 @ 18:33:22
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0