Lördag

18 grader i skuggan. Otroligt!
Idag har jag inte gjort ett piss. Varit hemma och städat lite. Känner mig lite deppig, är inne i någon slags knäpp period nu. Blir förmodligen till att stanna hemma ikväll igen. Kolla på film och käka godis. Träna hoppas jag också att jag orkar göra. Och jag kom på att vi har påsklov:) Så sjukt skönt! Nu kan jag plugga i lugn och ro, utan press. Ta igen allt jag är efter med. På måndag blir det till att vara på Bergahästen hela dagen med Anna. På torsdag ska jag åka ut till Brålanda och träffa de två hästarna som jag troligen kommer att sköta/rida framöver. Annars har jag inget planerat på lovet. Blir väl att umgås med lite människor, chilla. Kanske blir nån fest på påsk;)

Nu ska jag skriva lite på mitt projekt. Hej svejs<3
Glöm inte heller att jag svarar på era kommentarer till mig under era kommentarer som ni skrivit (på samma inlägg) om ni inte har en egen blogg inskriven då jag svarar på den i stället. Skriver ni i eran mailadress kan jag svara till er mail om ni hellre skulle vilja det, vilket sätt är bäst?


Robinson ikväll!:)


Kommentarer
Postat av: Annis

såg du robinson förut..de e kul att se på...ja lääängatr tills på måndag hoppas de e jättee varrmt då:D

2009-04-04 @ 21:43:43
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Klart jag såg det:D Jag meed:) Hoppas det är lika fins som det har vart på sistone:) Puss<3

2009-04-05 @ 01:23:14

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0