Jobbig kväll

Tjenare. Kom hem för en stund sedan. Varit på Överby och lite sånt. Har ingen större lust att skriva så jättemycket i kväll. Mår inte så jäkla bra altså. Har ont överallt, lipar rätt som det är och humöret svänger väldigt. Måste vara för att jag är av det kvinnliga könet. Låter mest logiskt. Vill gärna skylla på det. I och för sig så är det mycket runt omkring mig, hela tiden. Kan ju påverkas av det också. Jag hoppas i alla fall att helgen denna veckan blir lugn:) Vill bara gå och vara. Gå hemma och slappa. Sova låter underbart dess utom. Lider av sömnbrist. Men får skylla mig själv;)

Praktiken har varit bra idag i alla fall:) Idag stannade vi på gården hela dagen. Fixade stallet, mockade ur lösdriften och lite sånt. Gjorde i ordning lite hästar för ridning och sånt pyssel. Höjde och sänkte hinder när Sofia och Ida hoppade. Courtage och Caletto är så himla mysiga tycker jag:)
         Emelie åkte hem vid 13.00 eftersom att hon skulle till körskolan. Den jäkeln slapp stapla hö;) Haha. Efter lunch bjöds vi på kaffe och bullar och satt till typ 15.30-16.00 och chillade (har nog aldrig fikat och druckit kaffe så mycket som på den här praktiken! farligt. På morgonen fick vi glass ute i solen och grejer. Haha). Vid 16-tiden kom lastbilen med flera ton hö. Som vi skulle stapla. Hehe... Och jag och hö är inte vänner kan jag lova. Mina ögon gillar det inte. Men vafan, det är ingen ursäkt minsann;) Gick i alla fall ganska fort ändå.

I morgon är det fredag. Det betyder chill. Fasiken vad en vecka går fort!


Kommentarer
Postat av: Carro

Har ni en vecka praktik till eller? :)

2009-04-24 @ 08:25:10
URL: http://soulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0