HejHej

Halloj!
Sitter och är proppmätt. Tryckte i mig lasagne. Onyttigt värre. Men gott i alla fall:) Blir lite hårdträning ikväll. Nu måste jag komma i form! Ser faktiskt färjävlig ut.

Idag har vi haft 2 husvisningar här hemma eftersom att vi flyttar i sommar. Kommer nog 2 familjer till. Nästa kommer om 5 min redan! Det var därför jag höll på att städa mitt rum som en tok i morse. Måste ju se fint och prydligt ut;)

Jag kommer att blogga mer ikväll, vi hörs! PUSS:*


Tänk att se ut som Alecia Moore "P!nk" :) Muskler! Jag
skulle inte säga nej till denna kropp!

Kommentarer
Postat av: Anna

VA?!?! Sabbe, ska du flytta??? :O

Vart? När? Hur?

2009-04-09 @ 15:27:06
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0