Härlig dag

Tjenare alla folk.
Kom nyss hem från en liten sväng. Åkte och köpte glass, så underbart gott är det. Glass är fasiken godare än allt annat. Glass är lika med kärlek för mig! Jag har alltid älskat glass. Mmm...

Idag vaknade jag runt 8.30. Tog en varm dusch, klädde på mig och åkte ut till Bergahästen, jag och mor min;) Träffade lite folk. Hann se en halvtimme på när Charlotte och Sofia red också;) Stannade där ett bra tag. Blev fika och grejer, Sofia fyllde år igår så hon hade bakat en förjäkla god tårta! Mumsigt värre (grattis i efterskott till Sofia!). Var lika trevligt som alltid att se allihopa igen:) Man har ju saknat dem jättemycket! Får väl försöka komma dit lite oftare på lördagar kanske. Jättegött väder ute också. Har suttit ute på altanen i solen nästan hela eftermiddagen här hemma. Så skönt. Speciellt när man har skvallertidningar att läsa också. Älskar Klick!.

För övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Har varit en lugn dag. Så skönt. Jag behöver lugn och ro. Stressar så mycket många dagar.

Beklagar allt Jessica<3



Levitona XI.
Foto: Anna Lindström,
redigerad av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0