Äntligen lov!

Vad underbart det är med fredag och lov. Löööve it! Nu ska jag vila ut (det behöver jag verkligen) ordentligt. Ska även plugga klart en hel del som jag fortfarande ligger efter med. De sista veckorna på terminen kommer jag att få kämpa som en idiot. Men det får gå:)

Idag har jag bara varit i skolan. Några pluggade på sitt projekt, några körde och andra red. Jag red Cherokee för Sofia med Antonia och Emelie. Gick väl helt okej. Vi kom på att jag är lite sne och svag i höger sida av kroppen. Får försöka fixa till det på nåt sätt;)


Visst är hon fin?:)

Ha en trevlig helg! Njut!

Kommentarer
Postat av: Bim

Hej. Sorry att Jag inte svarat tidigare men inte vart inne på bloggen på flera månader. Vi har haft Toddy sen Oktober och innan dess har han stått vid Ösmo på Cowboydreams westernridskola.

Innan det så har han gått som turridningdhäst....

2009-04-04 @ 13:17:51
URL: http://internationalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0