Vaken?

Jag har nyss blivit klar med min uppgift om filmen Save the last dance. Vad gör jag vaken? Gå och lägg dig Sabrine!! Jag är bra dum jag. Som inte kommer på att plugga lite tidigare när jag ändå har vart hemma hela dagen... inte har jag tvättat heller. Jag är verkligen smart! Inte^^

Ska upp 5 imorrn och jag ska inte försova mig imorrn heller! GONATT allihopa, puss puss:*

Igår fick jag förresten en present från Mattias (min morbror) och Kirsty hemskickad:) Dom är ute och reser och ser världen, så jag fick present från Singapore:) En fin scarf, vackra örhängen och en söt liten... inte ask utan mer... ett fodral heter det ja! Har jag glömt bort svenskan eller?
I alla fall, det roliga med den hät presenten var i alla fall att jag fann tre kackerlackor i den! Av gummi givetvis. Mattias du skrattade säkert en hel del när du skickade iväg det där till mig;) Min reaktion: Skrik, slänga iväg, springa iväg. Haha xD Dom ser så äkta ut jag lovar! Vågar inte ens ta i dom fast dom till och med luktar gummi! Tror det ska föreställa kackerlackor i alla fall. Fast kan kackerlackor vara bruna? Haha jag reagerade på samma sätt alla tre gånger. Först fann jag en kackerlacka, sen en andra och till sist en tredje! På den tredje var jag mer beredd på tills mamma gapade "Aah akta" och jag höll på att få hjärtattack för tredje gången! Mamma asflabbade. Haha lite smått kul;) Men fin present, tack så hemskt mycket Mattias och Kirsty! Vad gulliga ni är som tänkte på mig på min födelsedag trots att ni är ute och ser världen:')

nej vad babblar jag om? Gonatt igen:)


Dags för mig att natta:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha XD jag kan se det framför mig, hur du slänger iväg allt på golvet XD jag hade blitt minst lika rädd ;D

2008-09-26 @ 13:50:01
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jag gjorde typ samma sak, fast jag fick en mugg och handtaget var en kuk xP jag höll på å kasta den i väggen så rädd blev ja... Men du, hörde att du ramla av idag:S hur gick det med dig? :'(

2008-09-26 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0