Lalala...

Hejsan!
Sitter här i ridkläder och slappar. Ska ta en dusch lite senare. Idag skulle vi åkt på studiebesök på hundkursen men dom vi skulle till var tydligen sjuka så det blev inget. I stället satt vi på skolan och arbetade och gick igenom 60 instuderingsfrågor! Jobbigt! Men måste ju göras...

Efter skolan stannade jag kvar och tittade på en film innan jag stack till Bergahästen och red:) Red med Ylva, Sofia (också Nuntorpare såklart;D) och... vad heter hon nu igen? Kommer inte på namnet på den tredje! Jag borde kallas guldfisk eller nåt. Men ja, jag kände typ dom i den gruppen sen innan så det var nice:) Sedan var det en fjärde tjej som jag inte riktigt vet vem det är sen innan men hon verkade trevlig hon med. Aja, vi hoppade iaf;D Red på nordisen Docka<3 En rejäl, liten dam med mycket egen vilja. men hon är hur go som helst när man väl rider henne. Mycket bestämd ibland men man får rida henne rejält för att hon ska gå fint o.s.v:)<3 När vi skulle hoppa en liten bana gick det la sådär, vägring hit och dit. Men på alla hindren innan banan hoppades, så hoppade hon utan vägringar och felfritt:) Hon är som en enveten ponny ibland XD Haha. Men hon var go för det mesta<3 (shit vad jag babblar, förstår ni ens vad jag har skrivit? Jag är så sömnig och trött att jag inte ens vet vad jag tjatar om egentligen). Träffade på Josefine som rider i min vanliga grupp på lördagar idag också. Hon skulle rida efter mig idag, på Docka;) Lille grisdocka fick gå två pass. Men det kanske hon kan behöva:P Haha.


Detta är Docka! Nordsvensk brukshäst är rasen. Hon kan faktiskt hoppa
även om det inte ser ut så när man ser henne såhär:) Haha hon är ett
litet charmtroll hon:) (bild från www.bergahasten.se)


Michaela innan hundkursen. Hundkursen är rätt tråkig faktiskt... Ursäkta
den otydliga och mörka bilden förresten. Ljuset blev inte rätt.


Filmtime efter skolan då! :) Här är Michaela och Antonia.


Emma i sin söta lugg:)


Kolla Jessica är helt inne i filmen vi såg^^


Tog en macka på caféet på Vänersborgs resecentrum medans jag
väntade på att byta till nästa buss påväg mot stallet...


Hispaño väntade i hagen när jag klivit av bussen och gick mot stallet:)
Han är vacker<3

Till salu faktiskt, kolla bergahasten.se.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det hände en liten incident när jag skulle göra hem den röda Valtran och slåtterkrossen. Så gubben sa att dom inte borde släppa ut mig på vägen :S menmen...

2008-09-24 @ 22:55:51

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0