Trött zZzZz

Herre gud vad jag är trött!
Var nära på att somna förbi hållplatsen på bussen och grejer... Tur att jag vaknade med ett ryck. Mina ögon vill inte vara öppna. Men ska ändå försöka och inte gå och lägga mig en timme eller nåt, för jag kanske kan somna tidigare ikväll x) Behöver en god natt sömn.

I morses vaknade jag och tittade ut genom fönstret då jag upptäckte att nu är det verkligen höst! Rusk! Regnet öste ner (precis som igår kväll, kollade på Arn och myste i höstrusket) och det blåste en hel del. Klockan var väl runt 05.00. Det var inte speciellt kul att gå till bussen i det vädret. Fick ta tjocka vinterjackan för min tunna vårjacka (som jag brukar använda nu) skyddar inte mot regnet speciellt bra. Men på nåt sätt tycker jag att det var väldigt mysigt:) Det börjar bli mörkare nu också. Det är nästan svart 05.00 när jag kliver upp! Det var det inte för några veckor sen kan jag ju säga!

Happ, och mitt rum ser ut som bombnedslaget själv! Hittar ingenting, och får ont i huvudet bara jag ser mitt rum. Men orkar inte. Orkar verkligen inte städa. Kanske orkar om en stund. Men inte nu. Ska dess utom hinna slänga in tvätt i maskinen snart också. Ridkläder ska tvättas. Usch vilken sprängande och dunkande huvudvärk jag fick just precis nu! :( Mår inte så bra :/ Ska la gå ner och ta en ipren snart. Har sån huvudvärk och är så trött så att jag nästan inte ens vet vad jag skriver.

Men dagen har väl vart hyffsad. Lite arg på vissa lärare bara men men. Vi har tömkört olika hästar idag:) Bella var såklart bäst:)<3


Regnväder i morse! Skönt o sitta på en varm och go buss:)


Jessica och Cherokee i skolan:)


Alladin, sötaste ponnyn<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0