Tråkig design?

Åååh vad jobbigt allt blev. Är skitnöjd med min nya header och allt. Men sedan blir allt bara tråkigt. Det fattas en bra bakgrund för att designen inte ska bli tråkig! Men... är urkass på att skapa något nytt och min hjärna har låst sig totalt. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Har suttit i timmar med designen. Men gaah så svårt det är!

Det kan hända att det tar några dagar och fixa en ny, bra design! Jag vill ju inte ha en design som gör att bloggen bara ser dötrist ut. Då blir den ju utråkig att läsa också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0