Torsdag

Nu är det torsdag igen. Jäklar vad fort tiden har gått! Kanske beror på att jag inte har vart i skolan på hela veckan. Är fortfarande jäkligt förkyld men vet inte om jag har nån feber längre... Frågan är om det är någon idé att gå till skolan i morgon? Det är ju fredag och jag är sjukanmäld. Jag är faktiskt inte helt frisk än. Och vi har ju bara praktiska ämnen imorrn. Även lantbruksdjurs skötsel som innebär att vi ska få gå in i laggårn imorrn! *vill inte*

Nehej, men jag får väl se hur jag känner mig imorrn helt enkelt. Vad har ni för er idag? Vad läser ni för linje på gymnasiet och är ni nöjda med det? Är det som ni hade tänkt er innan ni började gymnasiet? För mig är det inte som jag hade tänkt mig kan jag lova... Att vi skulle bli tvugna att göra laggårdpraktik på hästhållning hade jag ingen aning om...

Kommentarer
Postat av: Anna

idag har jag för mig att jag går i skolan (igen suck), jag läser jordbruk på samma skola som dig. Nej ingenting är som jag tänkt mig innan jag började här. Nä, att jag skulle gå jordbruk hade jag inte heller nån aning om.

Förlåt för tråkig kommentar men jag har sjukt tråkigt....

2008-09-11 @ 13:59:50
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar--> Jag tror inte att det finns mycket som blir som man har tänkt sig egentligen... När det gäller livet över huvud taget. Hehe, jo jag förstår, jag har också sjukt tråkigt;)

2008-09-11 @ 14:21:18
Postat av: Sofie

Krya på dig!! :)

2008-09-11 @ 14:26:34
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0