Tillbaks!

Nu är jag tillbaks och har käkat lite. Loggade bara in här snabbt för att jag tänkte på att jag aldrig beskrev exakt vart i Vargön Bergahästen låg i förra inlägget. Men det står i alla fall om ni går in på http://bergahasten.se eller klickar här direkt:) Tänkte att ni ska åka dit nämligen;) hehe.

Nej nu vet jag inte vad jag ska göra, gosar lite med Misse som ligger bakom mig på sängen just nu, emellanåt. Sötmuppen själv:* Ska nog träna alldeles strax. Har startat diskmaskinen o tumlaren, *duktig flicka* haha.
Kanske ska kika in på lite andra bra bloggar som jag brukar läsa o.s.v. Kolla bilddagboken lite snabbt... såna där grejer. Ha det så länge!

Förresten så ska jag titta på både Arn -tempelriddaren och Ghost wisperer ikväll! Wiie! Och i morrn är det FREDAG:D<3


Misse hälsar med en puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0