Sunday

Hej alla få läsare jag har!
Hur mår ni? Själv mår jag inte alls bra idag, är hur deppig som helst och det känns som att det aldrig går över. Kan få gråtanfall när som helst och allt är bara tråkigt. Usch usch. Jaja, vem sa att livet skulle vara roligt att leva? Inte fan vet jag. Då tänker jag såhär, att då får jag väl leva igenom det tråkiga livet tills jag dör då. Inget mer med det.

Idag vaknade jag runt 10.30 av att mamma väckte mig. Lade mig typ 3.00 inatt. Vart och handlat tills ikväll och såna saker. Mormor, Felicia, Amanda och Viveka kommer ju hit sen. Vi bjuder på varm smörgåstårta och glass, mums:) Min sista dag med ohälsosamma livsmedel (sen blir det bara GI-kost och vegomat). För utom på tisdag då jag bjuder klassen på tårta för att jag ramlade av Otto i fredags x) Haha. Traditioner måste man ju trots allt följa;) Undantag vafan:P

Förresten, hittade snygga scarves på forever21.com! :) Snygga som fan, eller hur? (klicka på dom för större format)




Vi hörs senare, annars imorgon puss:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygga sjalar!

2008-09-28 @ 16:49:20
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0