Söndag

Det är söndag idag, och den lär bli lika lugn som vanligt...
Funderar på att gå ut en sväng sen, på en riktig långpromenad. Härligt är det! Sitter fortfarande i pyjamas och slöar. Pappa kom nyss ut ur duschen så nu är det min tur att hoppa in i den. Duschen är det bästa tycker jag! Just när man kommit ut ur den och känner sig sådär superfräsch:) Ska även läsa igenom mina papper till provet jag har imorrn, om jag orkar. Varför har jag alltid haft så svårt för att plugga effektivt? Varför är det alltid så jobbigt? Varför kommer jag aldrig igång? Hur många tips jag än får så hjälper det inte! Jag kommer ändå alltid vara lika kass i skolan. I alla fall när det gäller dom teoretiska ämnena som samhällskunskap till exempel. Är dock rätt bra i svenskan, det ämnet tycker jag faktiskt är rätt kul. När man ska skriva uppsatser och berättelser är det bästa! Älskar det! Höll på att skriva på fritiden förut. Vill gärna börja igen:) Så jäkla kul! Tänkte börja på en längre novell nån dag här faktiskt. Superskoj faktiskt! Bra sysselsättning när man inte har nåt annat för sig på dagarna också.

Nej nu får jag dra mig till duschen! Vi hörs senare va?

Vad ska ni hitta på idag förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0